Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Ανδρικο πορτραιτο. Πετρος Μωραΐτης
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Πρόκειται για ανδρικό πορτρέτο-φωτογραφία που τραβήχτηκε στην Αθήνα γύρω στα 1870 από τον Πέτρο Μωραΐτη. Ο Π. Μωραΐτης ήταν από τους πιο σημαντικούς Έλληνες φωτογράφους που ξεκίνησε την καριέρα του το 1859 και εργάστηκε συνεχώς και για περισσότερα από τριάντα χρόνια. Οι φωτογραφίες του αποτυπώνουν την κατάσταση της Ελλάδας, καθώς η χώρα περνά από την τουρκική κυριαρχία στην ευρωπαϊκή αντίληψη. Υπήρξε ο επίσημος φωτογράφος της Αυλής. Ο Άλκης Ξανθάκης εξέδωσε το λεύκωμα «Η Ελλάδα του 19ου αιώνα με τον φακό του Πέτρου Μωραϊτη», το οποίο αποτελεί και την πρώτη εκτενή μονογραφία αφιερωμένη εξ ολοκλήρου σε Έλληνα φωτογράφο του 19ου αιώνα.
Πρόκειται για ανδρικό πορτρέτο-φωτογραφία που τραβήχτηκε στην Αθήνα γύρω στα 1870 από τον Πέτρο Μωραΐτη. Ο Π. Μωραΐτης ήταν από τους πιο σημαντικούς Έλληνες φωτογράφους που ξεκίνησε την καριέρα του το 1859 και εργάστηκε συνεχώς και για περισσότερα από τριάντα χρόνια. Οι φωτογραφίες του αποτυπώνουν την κατάσταση της Ελλάδας, καθώς η χώρα περνά από την τουρκική κυριαρχία στην ευρωπαϊκή αντίληψη. Υπήρξε ο επίσημος φωτογράφος της Αυλής. Ο Άλκης Ξανθάκης εξέδωσε το λεύκωμα «Η Ελλάδα του 19ου αιώνα με τον φακό του Πέτρου Μωραϊτη», το οποίο αποτελεί και την πρώτη εκτενή μονογραφία αφιερωμένη εξ ολοκλήρου σε Έλληνα φωτογράφο του 19ου αιώνα.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το πορτρέτο μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για ανάληψη σχεδίου εργασίας που να αφορά στην κατάσταση της Ελλάδας μετά την Απελευθέρωση από τους Τούρκους. Οι μαθητές/τριες χωρισμένοι/ες σε ομάδες μπορούν να συλλέξουν υλικό από το έργο του φωτογράφου και να αναλάβουν να παρουσιάσουν την κατάσταση της χώρας (οικονομική, κοινωνική, πολιτική κ.α.) όπως αυτή αποτυπώνεται από τον φακό του καλλιτέχνη. Ακολούθως, η κάθε ομάδα μπορεί να δημιουργήσει με το υλικό της ένα κολάζ ή/και μια παρουσίαση ή/και μια ψηφιακή αφήγηση και να τα παρουσιάσει στην ολομέλεια της τάξης ή/και σε άλλα τμήματα της σχολικής μονάδας.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/5065
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Μπενάκη
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Πολιτισμός
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Ιστορία HistoryΙστορία
> Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.) Newer and Modern History (19th-20th century)Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.)
Εικαστικά Visual Arts EducationΕικαστικά > Οπτικοακουστικές Τέχνες Audiovisual ArtsΟπτικοακουστικές Τέχνες
Εικαστικά Visual Arts EducationΕικαστικά > Οπτικοακουστικές Τέχνες Audiovisual ArtsΟπτικοακουστικές Τέχνες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > προγραμματισμένη διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > μετα-γνωστικός
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
συναισθηματικός > να ανταποκρίνονται και να συμμετέχουν
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
συναισθηματικός > να ανταποκρίνονται και να συμμετέχουν
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα:
ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΣΜΙΔΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ ΤΖΟΒΛΑ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
Μουσείο Μπενάκη
εκδότης/ες: Μουσείο Μπενάκη
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΕΠ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
υποέργο:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
ΣΧΟΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ/ΜΑΘΗΤΩΝ
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator